κρουαζιέρα θα σε πάω γιατί σε νοιάζομαι και σ' αγαπάω

15.1.07

 

Ποδαρικό

 

Πω πω ένα χρόνο έχω να γράψω και θα με διώξω... Αυτά είναι τα καλά του blog. Όποτε θέλεις γράφεις, όποτε θέλεις το κρατάς μέσα σου. Αυτό που, επίσης, μου αρέσει, είναι αυτοί που επισκέπτονται το blog μου από εκεί που δεν το περιμένω. Δε σας κρύβω πως επειδή είμαι ματαιόδοξος έχω βάλει ένα κρυφό μετρητή που, εκτός, των άλλων, μου λέει από που ήρθατε. Για παράδειγμα, κάποια δύσμοιρη (οι άντρες δεν τα κάνουν αυτά) έβαλε στο google τη λέξη 'παρτούζα' και στα αποτελέσματα της αναζήτησης ήταν και το blog μου. Συγχωρέστε με, λοιπόν, για τις παρακάτω λέξεις. Το κάνω απλά για να αυξήσω τις επισκέψεις. 'κωλοτρυπίδα, βυζάρες, παργαλάτσος, Μητσοτάκης, Κολομητρούσης, Τάμτα'.

Πριν δυο βδομάδες είχε (πάλι) στην tv μία από τις καλύτερες ελληνικές ταινίες: 'Της κακομοίρας' (Ζήκος, μπακαλόγατος, κλπ). Μετά το τέλος της συνειδητοποίησα πως, παρόλο που την έχω δει πολλάκις, δεν ήξερα το πραγματικό όνομα του Παντελή Σκουφάντελου. Ο ίδιος ηθοποιός είχε μικρότερες αλλά εξίσου ξεκαρδιστικές παρουσίες και σε άλλες πολύ καλές ταινίες, όπως:
'Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα'
Μπούρδα Καραβάγγο, το φελέκι μου
'Ο κύριος πτέραρχος'
Αθανάσιος Στριγκάρης του Περικλέους και της Ασπασίας.
Η κόρη μου τι να πει; Αυτηνής δεν της πέφτει λόγος. Εγώ κάνω κουμάντο. Εγώ είμαι ο ηγούμενος εδώ μέσα.

Δεν είναι φοβερό να μην έχω ακούσει ποτέ το όνομά του;
Κώστας Δούκας

Τα παραπάνω γράφτηκαν υπό τους ήχους των:

Chris Cornell - You Know My Name
The Strokes - The Modern Age

Σχόλια:
Ο οποίος πρέπει να ζει ακόμα μαλιστα αν και σε εξαιρετικα μεγάλη ηλικία...
 
ωραιος τροπος να αυξησεις τις επισκεψεις θα το δικιμασω.... εγω σε βρηκα απο το παπι συναδελφε
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Κεντρική

This page is powered by Blogger. Isn't yours?