κρουαζιέρα θα σε πάω γιατί σε νοιάζομαι και σ' αγαπάω

30.8.07

 

Αυταπάτες

Άνοιξαν, λέει, λογαριασμούς για την υποστήριξη των πυροπαθών.
Για ένα λεπτό.
Ποιοι θα διαχειριστούν τα χρήματα αυτά;
Αυτοί που μέχρι πρότινος τζόγαραν τα λεφτά των ασφαλισμένων σε δομημένα ομόλογα;
Μήπως οι άλλοι που μας τα πήραν απ’ το χρηματιστήριο;
Μήπως όλοι που ευθύνονται για την κοινωνική μας γύμνια;

Λεφτά έδωσαν, λέει, οι ‘ευαίσθητοι’ βιομήχανοι.
Μη χέσω -και χέζω και πολύ.
Μήπως τα δικά μου σκατά εκβάλλουν στον Ασωπό;
Τα δικά μου φουγάρα φτύνουν καρκίνο;
Οι δικοί μου υπάλληλοι σκατοζούν και σκατοπεθαίνουν;

Ξηλώθηκαν και οι μάγοι της φυλής, οι παπάδες.
Αυτοί, που θέλουν να κάνουν συνοδικό πάρκο στον Καρέα.
Αμ οι φιλεύσπλαχνοι τραπεζίτες;
Πολύ ευαισθησία ρε παιδί μου.

Πάρε κόσμε και από την κυβέρνηση.
Σσσστ...
Πάρε τώρα 3, 5, 10 χιλιαρικάκια, ψήφισε και θα τα βρούμε.
Δε χανόμαστε.
Γκαντέμηδες οι πυρόπληκτοι της Αχαΐας.
Οι πυρκαγιές τους βρήκαν νωρίτερα...

Παντού λεφτά.
Όσο πιο πολλά λεφτά μαζεύονται, τόσο μεγαλύτερο το μπουρδέλο μας.

Πόσα θέλεις για να σου πουλήσω τις ευθύνες μου;

Τα παραπάνω γράφτηκαν υπό τους ήχους του:

David Bowie - Cat People (Putting Out Fire)

Σχόλια:
http://kofidispower.blogspot.com
μπορεις να θαυμασεις και εσυ ιδιοις οασι το αρθρογραφικο μου μεγαλείο και να με βάλεις και στην λίστα με τα links σου ...εγώ σε ευχαριστώ προκαταβολικά...

http://kofidispower.blogspot.com ένα blog ειδικά αφιερωμένο στο Παπεί στον φραπέ και την πνευματική μου αποθέωση...
 
Δημοσίευση σχολίου



<< Κεντρική

This page is powered by Blogger. Isn't yours?